HTML

Vezetői coaching

Szilágyi Miklós - teveatufokan@gmail.com - @preisocrates (Skype)

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

Konkrét példa arra, hogy egy sikeres szakértő hogyan bővítheti a business-ét... avagy 1-ről a kettőre...

isocrates_coaching 2023.01.02. 19:38

Egy mintát akarok mutatni, muszáj, hogy konkrét legyen, úgy üt. Egy gyerekorvost Dr. Novák Hunort bekövettem az FB-n, mert tetszik, ahogy kommunikál, ahogy dolgozik, bár ezt csak hallomásból tudom követni, mert ilyen korú gyerekem nincs már (disclaimer féle: személyesen nem ismerem, nem ingem-gatyám…)

Minta arra, hogyan kell szerintem szintet lépni, az 1-ről a 2-re, ami a az egyik legnehezebb talán. Az ő nevét tanulták meg, őt szeretik, hozzá akarják vinni a gyereküket. Mától egy társ-doktor lesz a rendelőben, és nem lehet választani. Sokk ez, tudjuk máshonnan is. Kezdte alapozni a múlt héten, ma ezzel nyitott:

“Két plüss krokodil, egy szemlélet, egy színvonal! ��

Január 1-től csúnya szóval élve népnevelésbe, szülőnevelésbe kezdek a Krokiban... Leszoktatok mindenkit az orvosválasztásról: még előfizetőknek sem lehet hozzám jönni január 1-től, véletlenszerű lesz, hogy Bánusz Rita doktornő vagy én látom el az adott pácienst, nem lehet előre megnézni, ez aznap dől el a rendelőben. A doktornő október óta dolgozik velem, 2 hónapja csiszolódunk, szakmailag egyeztettünk és egyeztetünk mindent, ugyanazt a színvonalat, szakmai tanácsokat kell kapja nálunk minden páciens. A célom, hogy mindegy, ki az ellátó orvos, a Krokihoz ragaszkodjanak, ami egy látásmódot képvisel.

Miért jó ez a pácienseimnek, akiket én láttam el eddig?
- ha beteg vagyok vagy szabadságon vagyok, akkor is kaphat ellátást gyermeke, meg tudják nézni, ha lázas és fáj a füle, és ugyanazt a terápiát kapja, amit én is javasolnék

- több időm lesz szakmai fejlődésre, új terápiát kutatására és bevezetésére, én is tudok segítséget kérni a doktornőtől (meglepő lehet néhányaknak, de én sem vagyok mindentudó... � )

- ha az új egészségügyi törvény miatt tömbösítve közkórházba, állami kórházba vezényelnének 1-2 hónapra dolgozni, akkor sem szűnik meg a betegellátás

- nem fogom síromba vinni a tudást, szemléletet, a Kroki egy szakmai műhellyé alakul, én pedig hálás vagyok, hogy egy ilyen kiváló szakemberrel tudtam bővíteni a Kroki magánrendelőt

Nem utolsó sorban: még több páciens tudunk ellátni az evidence-based szemlélet alapján.

Köszönjük pácienseink bizalmát, ha 2023-ban is ránk bízzák legféltettebb kincsük, gyermekük gyógyulását! � Biztos vagyok benne, hogy a doktornőnél is jó kezekben lesznek!”

Érdekes… talán minta is lehet… a siker % -ot nem lehet tudni (hányan pártolnak el tőle ezért a lépésért), de szerintem jobban csinálni az induction-t nehéz lenne...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetoi-coaching.blog.hu/api/trackback/id/tr5318016784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása