A mobilomban 4 dátumhoz találtam Linkedin SSI (Social Selling Index) értéket és gondoltam, érdekes lehet egy kicsit összevetni őket, még akkor is, ha csak a legfrissebb dátumhoz tartozó elemek befényképezése volt teljes...
_______________________________________________
Tehát induljunk: 2025. június 17. Erről a dátumról azt érdemes tudni, hogy majdnem napra 3 hónapja, március 15.-étől az aktivitásomat teljesen leállítottam, se post/article, se comment, se like. Ennek a silenciumnak azért van jelentősége, mert a részvételem előtte a Linkedin platformon meglehetősen aktív volt, naponta.
A egy pontszámba sűrített SSI index ebben a pillanatban ez volt:
Szerintem ez a legfontosabb az összes faktor között, ez az összetétel, pláne, ha az ember marketing céllal van jelen a Linkedinen. Közbevetően jelzem, énrám az fokozatosan, egyre inkább évek óta, mondjuk kb. 2020 óta, ez nem volt jellemző... Miért voltam/vagyok itt (mert passzívan maradtam, sőt, pár napja néhány commentem, like-om is megjelent...)? Társaság/"network", érdekes, intellingens emberekkel való kapcsolódás, néha izgalmas eszmecserék, egy kis mítosz-rombolás itt-ott...
Ez a besorolásom szerint (management consulting) az "lehelyeskedésem":
Ez pedig a networkom-ben való helyzésem:
________________________________________________________
Nézzük tovább (dátum szerint visszafelé): 2024. aug. 9. (sajnos itt csak ezt őriztem meg...)
_________________________________________________
2020. jún. 13.
___________________________________________________
2019. aug. 15.
Tanulság? Nekem legalábbis nem nagyon van... Nyilván az aktív időszakokban magasabbak az értékek, mint a passzívban, inkább az a meglepő egy kicsit, hogy nem jobban csökkent, persze, nyilván mondjuk egy év múlva már meg fog látszani az erősen visszafogott aktivitás... Ha azt kérdeznéd, konkréten marketing szempontból meglátszottak-e a jobb értékek, nos, nem igazán, de nem is ambicionáltam itt. Semmit nem tartottam be pl. Nagy Gábor marketingpunk tanácsai közül, pedig ilyen "network" kapcsolatba kerültem vele...:-)))
Ha a marketing, a business fontos Neked, a "Find a right people" és az "Engage with insights" (szigorúan az "industry"-n belül!) tényezőkre nagyobb figyelmet kell fordítanod, mint én a szerteágazó témaimmal! Ahogy Gábor mondaná: "A business-edre koncentrálj már Te szerencsétlen!"...:-)))