Érezted már, hogy az egymásnak (részben) ellentmondó elvárások összecsapnak a fejed fölött? Hogy a főnököd, a központ, a "Headquarter" nem mindig ugyanazt akarja (akkor sem, ha a közös meetingeken ez nem manifesztálódik)? Nem beszélve arról a helyzetről, amikor Te egyikkel se értesz egyet, és akkor mi legyen...
Akarod csinálni azt, amit elhatároztál mára és bejön egy n+1-ik riport kérés a központtól, amivel 2 napod el fog menni, volt már ilyen?
Vagy olyanod volt már, hogy a másik igazgatóság, valaki le akar rázni magáról valamit, és elkezdi bebizonyítani a közös főnökötöknek, hogy az tulajdonképpen a Te kompetenciád és a Te költséghelyed?
Vagy olyan volt, hogy olyan feladatoknál, amelyeket szükségszerűen együtt kell végezni egy másik csapattal, úgy hagyják Rátok gyakorlatilag, hogy mindent Nektek kell benne elvégezni, helyrerakni?
És az milyen érzés, ha kihagynak egy meetingről, ami szerinted a Te egységedet is érinti? Mered ezt felvetni, vagy elsunnyogod?
Nos, próbáljunk meg ezekről beszélni, de méginkább a lényeges, nagy vezetői feladataidról, amelyekre - részben a fentieken való többé-kevésbé idegeidet rongáló dühöngéseid miatt - még gondolni sincs időd.
Szilágyi Miklós +36-30-9-444-627