HTML

Vezetői coaching

Szilágyi Miklós - teveatufokan@gmail.com - @preisocrates (Skype)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Linkblog

Antireklám…

isocrates_coaching 2024.01.03. 09:21

Ez egy antireklám. Nehogy reagálj rá. Ez is csak az egyik inkontenciás agymenésem…:-))) Tudod, a szokásos… A mániám, az arányok…

Elgondolkoztam egy analógián. Egy éves a Toyota C-HR-em, imádom, sikerült az árcsúcson megvennem 14,1 mio-ért szerelt téli gumistul, 9 db JBL hangszóróstul (GR Sport, a lista teteje, az 1. generációból, már itt a 2…). Igaz, a RAV4-emet is jól tudtam eladni 5,5 évesen. 

Nyáron volt egy érdekes élményem, amikor a pátyi Cukorborsó vendéglő bukólikus teraszán ebédeltünk a feleségemmel, rálátva a parkolóba ki-beálló autókra. Egy méltóságteljesen és óvatosan (az aszfaltról a földútszerű beálló parkolóba) beúszó nagy piros, méltóságteljes convertible, nyitott cabrió Ferrari-t nem lehetett nem észrevenni.

Család, egy kislánnyal, ismerősök lehettek itt, úgy tűnt, én véletlenül ráláttam a férfira hátulról. Azt olvastam kamaszkoromban, hogy a férfiak állítólag 15 sec-onként gondolnak a szexre (idővel talán ez nő, ez az időtartam), na, kb. ilyen periodicitással ellenőrizte, hogy megvan-e még az autó. A frekvencia nőtt temporarily, amikor két gyerek valahogy a kocsi közelébe kerülve játszottak…

A két autó (a C-HR és a Ferrari California) ára újonnan kb. 1:8, használtan már csak kb. 1:4-5 arányban van, egy ilyen Ferrarit 40-50 ezer km-esen már megkapsz akár 40 milkóért is. A hülyének is megéri…:-))) Except, hogy nem tudnék beállni az udvarba, mert felakadna, sőt, az Arany János bazi nagy fekvő rendőrén is fennakadna (múltkor egy azt hiszem tuningolt 7-es BMW-t láttam keservesen átmászni rajta…).

…s most jön az antireklám egy analógia formájában…:-))) Az Innermetrix ADV szerintem, nekem, a személyiségprofilok Ferrarija. Nem egy egyszerű fizetek-kitöltöm-eredmény e-mail-ben folyamat, mert az eredmények konzultációért kiáltanak, annyi mélység, finomság van benne. Egy Bach toccata és fúga…:-))) 66 éves koromban csináltam meg az elsőt, már javában coacholtam, megcsináltattam 5 vagy 6 másikat, jókat is, ez fogott meg… kettőnek tettem le a szakértői vizsgáját, de ha alkalmazok ilyet, csak ezt.

És vállalom (ezért is antireklám) az analógia másik elemét is, a Toyotát. Imádom…:-))) Vannak - analógiaként - más jó profilozó rendszerek is. Ha megfelelően használják, nagyon hasznos tud lenni (egyetértek dr. Sárvári mai postjának egy megállapításával, miszerint “száraz teszt eredmények vagy tények alapján nem mérhető fel az emberi viselkedés, pusztán kiindulópont lehet egy beszélgetésben vagy fejlesztésben”), pl. arra, hogy elgondolkoznak ők maguk, akik kitöltenek egy ilyet, a viselkedésükről, a motivációjukról, what have you…

Én jól megvagyok, nincs szükségem semmire, amim nincs. Egy gyengém van, az Innermetrix, azzal be lehet húzni, hogy dolgozzak egy kicsit, a saját örömömre. Sok munkával évekkel ezelőtt kidolgoztam egy moderately komplex Excel-sheet-et, amiből kinyert 10+ oldalas pdf summary-t is mellékelni szoktam a konzultáció után a 78 oldalas profil színes szagos könyvecskéje mellett, ami a rendszer output-ja…

Szóval, nem, ez nem felhívás keringőre, csak akkor keress, ha nagyon kiváncsi vagy… és még akkor is… többen is tudják csinálni… Csak azt akartam, hogy tudd az arányokat…:-)))

Ui.: biztos észrevetted, hogy az analógiával játszás pont nem az Innermetrix-nek segít, mert levezettem, hogy mi f…-nak vennél Ferrarit, amikor a Toyota is tök jó, sőt speciel itthon még talán praktikusabb is?!

Na jó, de akkor hogy mesélem el ezt a jó kis történetet?! És egyáltalán, melyik férfi (meg talán egyre több nő is… és nem csak a Mitfahrer ülésen, de a kormánynál… amikor felbőg a motor…:-))) ne szeretne egy Ferrariban ülni? Mondjuk a Hungaroringen be lehet fizetni, 10-15 perc kb. 80 eFt (órabér 320 eFt…). Tudom, mert kisebbik fiamnak (felnőtt ember…) a felesége ezt vette születésnapjára, én is kimentem ünnepelni. A fiam kicsit elkapkodta, kb. 8 perc elég volt neki a távhoz (így az óradíj felment 750 eFt-ra…), de legalább egyszer vezetett egy Ferrarit… 

Örök emlék lesz neki… ami biztosnak látszik, az az, hogy az Innermetrix eredménye a konzultációban alaposan körüljárva, megvilágítva szintén sokáig Veled marad majd. Kályhának…:-)))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetoi-coaching.blog.hu/api/trackback/id/tr1918294035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása