HTML

Vezetői coaching

Szilágyi Miklós - teveatufokan@gmail.com

Naptár

július 2025
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

Vendégpost a Linkedin-ről - "A SEO halott"...

isocrates_coaching 2025.07.09. 19:01

seo.jpg

Guys, én ebben csak "postás" vagyok, ehhez nem értek, de érdekesnek találtam annyira, hogy a gyűjteményembe a megfelelő referenciák megjelölésével felvegyem... Íme: 

“A SEO HALOTT! Balazs Cseh 𝗶𝗴𝗮𝘇𝗮𝗱 𝘃𝗼𝗹𝘁, 𝗯𝗼𝗰𝘀𝗮́𝗻𝗮𝘁!

Ez a poszt azoknak szól akik még mindig azt hiszik, hogy a keresőoptimalizálással elérhetnek eredményeket.

Nemrég a Clarifier CEO-ja sokkoló adatokat osztott meg arról, hogyan alakult át az internet a tartalomkészítők számára – és mit jelent ez a jövőre nézve.

🔍 10 éve még 2 weboldal tartalmának indexelése után 1 látogatót kaptunk vissza Google-től.

👉 Ma: 𝟭𝟴 𝗼𝗹𝗱𝗮𝗹𝘁 𝗶𝗻𝗱𝗲𝘅𝗲𝗹, 𝟭 𝗹𝗮́𝘁𝗼𝗴𝗮𝘁𝗼́𝘁 ad vissza.

És ez még csak a kezdet.

📌 A Google keresések 75–90%-a már a találati oldalon belül megválaszolásra kerül – a látogatók el sem jutnak a tartalomkészítő weboldalára. Az AI overview funkciók egyre nagyobb arányban „összefoglalják” mások tartalmát – és ezzel 𝗲𝗹𝘀𝘇𝗶́𝘃𝗷𝗮́𝗸 𝗮 𝗳𝗼𝗿𝗴𝗮𝗹𝗺𝗮𝘁 𝗲́𝘀 𝗮 𝗺𝗼𝗻𝗲𝘁𝗶𝘇𝗮́𝗰𝗶𝗼́ 𝗹𝗲𝗵𝗲𝘁𝗼̋𝘀𝗲́𝗴𝗲́𝘁.

💥 Az OpenAI (ChatGPT) oldalán a helyzet még drámaibb:

Korábban 250 oldalt „olvasott”, mire egy látogatót küldött ma már 𝟭𝟱𝟬𝟬 𝗼𝗹𝗱𝗮𝗹 után jön egy látogató (vagy kevesebb).

Claude-nál ez már 𝟲𝟬 𝟬𝟬𝟬 : 𝟭.

🤖 𝗔 𝘁𝗿𝗲𝗻𝗱 𝘃𝗶𝗹𝗮́𝗴𝗼𝘀: 𝗮𝘇 𝗔𝗜 𝘃𝗮́𝗹𝗮𝘀𝘇𝗼𝗹𝗲́𝘀 𝗮𝘇 𝗲𝗺𝗯𝗲𝗿𝗲𝗸 𝗻𝗲𝗺 𝗸𝗮𝘁𝘁𝗶𝗻𝘁𝗮𝗻𝗮𝗸. Nem keresnek, nem olvasnak eredeti tartalmat.

A platformok bent tartanak, a tartalomgyártók pedig nem kapnak forgalmat, visszajelzést, hirdetési bevételt – semmit.

🎯 𝗠𝗶 𝗷𝗼̈𝗻 𝗲𝘇𝘂𝘁𝗮́𝗻?

• Az organikus forgalom visszaesik

• A social media is egyre zártabb (linkes poszt = kevesebb elérés)

• A fizetett hirdetések ára nő

• Az AI-asszisztensek válnak az új keresőmotorokká

💡 Ez nem pesszimizmus – hanem egy új korszak kezdete. Az új marketing playbook: 𝗺𝗶𝗸𝗿𝗼𝗰𝗲́𝗹𝘇𝗮́𝘀, 𝗽𝗿𝗼𝗮𝗸𝘁𝗶́𝘃 𝗔𝗜-𝗸𝗮𝗺𝗽𝗮́𝗻𝘆𝗼𝗸, 𝘁𝗼̈𝗯𝗯 𝗲́𝗿𝘁𝗲́𝗸 𝗸𝗲𝘃𝗲𝘀𝗲𝗯𝗯 𝗹𝗮́𝘁𝗼𝗴𝗮𝘁𝗼́𝗻𝗮𝗸.

Ez a legnagyobb marketingváltás azóta, hogy a web egyáltalán létezik. És most zajlik.

2003-ban megjelent a második könyvem "Keresőmarketing" címmel. Majdnem 20 évig sikerült az alapokból "megélni" azaz eredményeket produkálni, de ami az utolsó pár évben történt AZ IJESZTŐ!!!

Ne várj eredményeket a SEO-ból! Keress a célcsoportodat más marketing csatornákban, pláne ha B2B vállalkozásban vagy.

(Forrás: Kipp Bodnar, HubSpot CMO-nak a videója https://lnkd.in/evfgp3h8 )”

@Nebojsa Domjanovich postja

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetoi-coaching.blog.hu/api/trackback/id/tr718904846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása