HTML

Vezetői coaching

Szilágyi Miklós - teveatufokan@gmail.com - @preisocrates (Skype)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Linkblog

Egy FB bejegyzés margójára...

isocrates_coaching 2014.05.26. 14:49

Avatar.jpgÉn: (Írom én a Facebookon): "Aszondja a Hajós, hogy az "avatarom, aki a pénzt keresi nekem..." Like · · Share

Valaki ismerős - 3 hrs · "???" Like

Én: "Nem kell (értsd: nem kötelező...) érteni... nekem tetszik...:-))) - 36 mins · Like

Valaki (ugyanaz) ismerős:  "Nekem is tetszene, ha érteném :-)))"  -  33 mins · Like · 1

Én:  "Olyasmit jelenthet (szerintem, nem volt alkalmam külön megkérdezni, lehet hogy csak belelátom...), hogy distanciálja magát attól a szereptől, amit időnként fel kell vennie, mert ezt kívánja a pénzkereső lehetőség...

Talán más is van így vele, és persze ez nem jó (jönnek a guruk, hogy "légy önmagad", meg "mikor ébredsz fel végre", i tak dalse...), mert ugye, a "flow"-ban kellene dolgozni (élvezni kellene a munkánk minden pillanatát, hogy elfelejtsük az időt, elegánsan azt lehetne mondani, hogy a Kairoszba kell eljutni a Kronosz kemény, unalmas világából, ki kell teljesednünk, meg kell valósítanunk magunkat, csak akarni kell, és a határ a csillagos ég... közben meg persze a legtöbb embernek lószerszám a csillagos ég...)...

Abban a módban, ahogy ő ezt "kiteszi", mintegy megvallja, van valami elegáns és cinikus, lefegyverző és elidegenítő egyszerre, megszólít, mert nem ehhez a beszédhez vagyunk szokva... ahhoz vagyunk szokva, hogy elkezdünk magunknak is hazudni, hogy másoknak már könnyebb legyen hazudni, ne felejtsük el, hogy tegnap mit hazudtunk, így azután edzésben tartjuk magunkat és már akkor is hazudunk, ha csak úgy magunk vagyunk... és akkor van egy pali, aki arcpirítóan kimondja, hogy megjátssza magát időnként, hogy megéljen... talán ilyenek...:-)))" 23 secs · Like

Valaki (egy másik) ismerős: "ez annyira jó, hogy már mindegy is, mit gondolt a Hajós" 17 secs · Unlike · 1

Szerintem itt még nem biztos, hogy vége van, de gondoltam ideteszem (mert én is azt gondolom, amit "Valaki (egy másik) ismerős", hogy "ez annyira jó, hogy már mindegy is, mit gondolt a Hajós...:-)))"

miklos.szilagyi@businesscoach.hu 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetoi-coaching.blog.hu/api/trackback/id/tr876210846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása