HTML

Vezetői coaching

Szilágyi Miklós - teveatufokan@gmail.com - @preisocrates (Skype)

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

Coaching ars poetica… kölcsönbe…

isocrates_coaching 2013.01.31. 10:41

Tibeti mandala.jpgEgy nagyon kedves coach-ismerősömtől, barátomtól idézek ide egy ars poeticát, egy hitvallást (ő maga sosem nevezné ennek, nem szereti a FB-t, stb. és nem vagyok felhatalmazva, hogy a nevét ideírjam, mert mindenkinek nem nyilna meg ilyen könnyen, de olyan szép, amit írt, hogy szeretném megörökíteni). A megoldásközpontú megközelítésről írta valahol, hogy az, amit adott neki (a lényeg az övé, de persze én írom, részben mert angolból teszem át és részben ez, nos, ez az én blogom...):

1. vannak erőforrásaim

2. már sok nehézséget legyőztem az életemben (ha kicsinyíteném ezeket a nehézségeket, kicsinyíteném a tettet is, amivel legyőztem őket...)

3. vannak működő stratégiáim, amelyek OK-knak bizonyultak a számomra

4. akármilyen szörnyű helyzetek nem tarthatnak örökké, ezért reménykedhetek benne, hogy túl leszek rajtuk, akár még nagyokos "megoldások" nélkül is

5. utoljára, de nem utolsó sorban, ha őszinte vagyok magammal, és képes vagyok a csoda reggelének hangjaival, látványával, illatával, szellőjével játszani, akkor realizálhatom, hogy gyermekien optimista vagyok és reménytelenül álmodozó, ami mindig kisegít, amikor kell.

6. Szilágyi Miklós (az én vagyok) féle kiegészítés: bármit újat szeretnék csinálni, amit még soha nem csináltam, a megoldásközpontú megközelítés birtokában mindig sikerül valami olyan kis (vagy pici, mikro, mili) előjelet találni a jelenlegi tevékenységemben, ami előrevetíti a lehetőségét, hogy ha abból fogok majd sokkal többet csinálni, az új képesség, tevékenység, dolog is meglepően gyorsan válik valósággá.

Szilágyi Miklós - coaching.szm@gmail.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vezetoi-coaching.blog.hu/api/trackback/id/tr205054627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása