Linkedin post, comment vita a post alatt… rövid video, egy Dodge Durango-t kalapálnak össze (effektíve pl. gumikalapáccsal az egyik ablakot… - ezt több commentelő is megemlíti, negatív kirívó példaként, pedig nyilvánvaló, a pontos illesztéshez ez a művelet a szalag mellett elengedhetetlen…) és a kisérő szövegben a mostanában oly gyakori szöveg:
“How are these companies going to survive against Tesla and the Chinese auto makers who are highly automated?”
160 like, 122 comments, 13 újraposztolás…
Az egyik commentváltás így kezdődik:
“I am sure Consumers will still support them as they are saving jobs for actual People. I personally would rather buy a car from a company that employs actual People so they can feed themselves and their families, rather than a car from a factory that is fully automated. But that's just me, others may agree or disagree, that is fine…”
Mennek ide-oda a commentek, hogy az ár alapján vásárolnak, meg a fancy újdonságok miatt, stb., az indító commentelő vitatkozik, érzékenyen, egyik se troll, nem a “babára” mennek, egyik commentjének lezárásaként (mégegyszer… így is kezdte az első comment zárásaként…) hozzáteszi…
“…I may be wrong, what do I know (what, BTW, everyone else know…- teszem hozzá én: SZM…:-))) but it seems where it is heading…”
Vitakultúra, szerénység, "tudom a helyem, jelentőségem...", tetszik…:-)))
Jaja... és - tévedés ne essék - a Dodge Durango 2025 egy szuper autó, szerintem...:-)))